Wednesday 29 February 2012

Budax nak shutt Laju² .

asal lha budax se-HOT macam dia nieh nak meet aku ? tak patut-kan dia nak meet aku sangad walaupon dia dah der awex but awex dia orang Indonesia stay kat sana juga . Macam mana dorang meet ehh ?! Hermm , buad apa nak pikir panjang , flat depan mata jea . Sebelom kenal dia aku penah tenguk face nieh kat Nilam . So , senang jea lhaa nak meet bagai . But aku belum tau lagi peragai dia nie , biase lha budax hot mana lha tau pragai dorang mesti ada setan sikit . Mana lha tau kan ? Dia nak number aku sambil kata < mana tau cinta mula bersemni ngan ayat di phone > aku pon dah garu pale , alang-2 aku memang nak search new bf :) tetiba dia lha orang nya ? Aikk , pelik benor ayat dia ? aku nak caye orang nieh susah kalau aku tak caya apa plak kata dia ? Serios , aku memang ada perasaan kat dia but bukan senang jea nak couple ngan dia macsure pikir berpuluh kali . yealaa apa taknya dia nieh anak buah Man Tiger . Payah lha aku nak caye , Hermm , jawab lha kalau dah kene naty :) kalau aku dapat dia macsure membe dia membe aku and aku jadi anak buah si Man Tiger tuh . Hoho <o.O> sorry eak . Aku dah pikir masak-2 sampai hangus aku tamo follow dia . TAK KUASA AKU NAK MELAYAN !!

No comments:

Post a Comment