Thursday 23 February 2012

Hanya dia di fikiran aku , Fazli Hafiz :>

Comel bukan ? tenguk cam baik jea rupa dia , tapi dah lama lama mesti tau pergai sebenar dia . Mula mula kenal memang lha 'romentic' gila , aku jatuh moto sikit pon dia nagiz takut aku terjadi apa-apa , dah lama lama asik marah aku jea , time aku lepak rumah dia .. Hermm , agaknya dia tak suka aku duduk rumah dia kuwt ?? Mana lha tau kan , tapi time malam malam nak tidur jea mesti aku fikir pasal dia , ntah kenapa arr ? Ke perasaan aku masih ada ngan dia ? Hohoho .. noway aku dah 'Break Up' ngan dia . Jangan lha ungkit lagi , but aku nak dia lagi sayangss aku still kat dia , Hohoho , kenapo ngan aku niee ? Dia nie bukan ada masa depan dengan cara gini , aku boleh dapat kan apa saja yang dia nak jangan seteruk macam skunk nie juga lha , kalau aku tak bagi jea jawabnya mesti punya 'tak sayangss orang lhaa tu' itu lha ayat dia keluar , sayangss aku kat dia lain tau , memang apa dia nak aku bagi paling teruk pun 'Smoke' jea no other , kalau nak lebih teruk lagi jangan cari aku lha bukan ? tapi aku pelik aku ajak dia ikot rumah dia tanak ? pasal ape eak , kat rumah aku macam-macam ada . kalau nak apa-apa cakap jea aku boleh beli kan nak mandi boleh , tempat tidur pun selesa  , kalau ikot budax Tman. ada tidur cukup ke ? Ada mandi ke ? makan pun tak cukup ? Dorang nak apa-apa dorang balik , apa susah ? But dia tanak jea melepak ngan budax-budax Tman. tuu yang tak betul ? Aku pun tak faham lhaa , apa-apa pun aku still in love for Fazli Hafiz :)

No comments:

Post a Comment