Saturday 18 February 2012

Ada New Balak , Botac Hehe :>

Cara lha .. senang jea kene ayat lhaa , aku gurau jea last-last benda serioss ! Haha . First citanya camnie . Aku ngan budax Sentul & Chow Kit lepak kat tange MONOREL BB , time tuu ada sesetengah baru lepaz mabok but aku tak lhaa , dah lame-lame tu Faiz nyanyi lhaa siap bawa gitar skali .. Kita owng pon ber-Karoker beramai-ramai ada plak mamat dari Gombak lepak skali , budax dorang lha bukan budax aku . Pastu time nyanyi tu Si budax Gombak nie asik usha aku jea tak habis-habis Ex-couple aku dah  pikir lain , Ex-couple aku nie ada hati ngan aku cuma tak betul sikit lhaa , camnie aku ngan budax Gombak tu Botac duduk sebelah-sebelah kan ? Agaknya Ex-couple aku ELi jelez usha Botac jea Botac pon usha PANASSS !! balik terus tak pandang dah si Eli tu . Haha baru rase apa yang aku rase selama niee , aku baik-baik ngan kau kau plak buad taik ngan aku . Haha dapat balasan balik wahai Ex-coupleku Eli . Time nak balik plak aku bukan balik Ampang , aku pergi rumah sapa lagi kalau bukan Botac . Huahuahua :) Time tu juga lha , start lha percintaan kita berdua bermulaa . Hehehe . kalau Eli tau nie of couse dia Kecil Hati . Hoho sedihh :) Apa ntah lagi budax Sentul abiss lha , start lha mulut-mulut dwng pasal ape ? Jelez tak dapat :p LANCAU KEPALA BUTO TAK DAPAT !!  Haha , apa-apa pun aku still sayangss yang satu iaitu Botac budax Gombak . Aku dah tamo ulang menda yang same cam si Eli tu , sedihh siott , huahua XD . Just Smile Only :) kalau ada Botac :)

No comments:

Post a Comment