Friday 17 February 2012

orang yang aku sayangss adalah isap GAM ?!


tak sangka betul orang yang aku sayangss gilaa bab1 nie ialah buadax isap gam ! hermm tepegaruh ngan budax taman lha nie , but aku tak boleh tahan lha and aku tak sangup pasal aku hidup dia musnah , aku suruh dia balik but dia tamo balik couse mau ikot budax isap gam . Jentel dia tader masa depan duwh ! kalau dia tak reti balik rumah aku , aku tamo skulaa , bukan apa kang sedapp belajar jea nagiz plak timbul fikir pasal dia lhaa . Susah lhaa juga kan , hari tu aku bagi pilihan antara nak ikot aku balik rumah or rumah sendiri tapi dia degil nak ikot budax taman , ape ke best ikot budax taman tu ? dah lha mentel time malam jea , benci duwwh aku ! kalau ngan Awie tu taper lha , nie ? ntah lha aku setiap malam menitis air mata , kemana aku pergi apa saja aku buad . Ntah dah makan kea ? Dah mandi kea ? Cukup tido kea tak ? mana lha kita tau . Hari tu , hari rabu tujuan datang taman nak amik Eli but dia degil nak jea aku bawak  Syahrol abang sedara aku nie . Apa-pa dia buad pun aku still sayangss dia T.T menitis air mata darah pun aku tak kesah  janji aku mahu satu jea Mohd Fazli Hafiz ( Eli ) 

No comments:

Post a Comment